Met liefde ingepakt en hele mooie handgemaakte hondenpenningen die je nergens anders kan kopen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lincy Endevoets
- Jessica Van Eijk
Omdat het super mooi gemaakt is.
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- L. Snijders
Enorm gave hondenpenning besteld bij Kayla! De bestelling was erg leuk ingepakt met een kaartje erbij. Vooraf een e-mail gestuurd met wat vragen, ik had binnen een uur antwoord. Al met al top geregeld!
- Tessa
Hele mooie penning, meerdere opties voor het bevestigen, snelle levering en persoonlijk contact ging goed. Samen overleggen wat er mogelijk is en wat jouw wensen zijn.
- Kim Hegeman
Fijne persoonlijke service
- Myrthe Mooij
Top voor elkaar!