Via Instagram bij het winkeltje van beer gekomen. Vanaf daar helemaal weg van de onwijs leuke cartoons, kaarten, restyles, mokken en noem maar op. De service echt top! Snel antwoord, vriendelijk en snel. Wij zijn onwijs blij met Rens en maken dan ook met trots deel uit van haar team.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvet
- Kim
Hele fijne webwinkel. Super mooie spulletjes die met liefde gemaakt worden. Hele mooie en fijne kwaliteit. De mokken blijven erg mooi ook in de vaatwasser. Alle kaartjes zijn echt een succes.
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- Trudie
Via instagram bij het winkeltje van beer gekomen. Erg leuke spulletjes die met liefde worden gemaakt en verpakt en dat zie je. Ook wordt er erg mee gedacht als je met iets komt wat niet in de webwinkel staat. Heel tevreden
- Yoon
Super gaaf hoe ze elke keer weer zulke mooie Restyles bedenkt en maakt! Sinds kort onze Cartoon Doggie ontvangen direct verliefd! En ga binnenkort snel een aantal geweldige Restyles bestellen! Ze zijn allemaal zo uniek! Echt een aanrader! Vriendelijk & goed contact!
- Silvia
Als je iets origineels wilt van je hond ben je hier zeker aan het goede adres. Goeie service, vragen worden snel beantwoord. De producten zijn natuurlijk geweldig! Wij zijn super blij met de cartoon spulletjes van Lars.
- Vanessa Hennen
Altijd erg tevreden. Zeer klantvriendelijk en de producten zijn geweldig en alles wordt altijd netjes verpakt en verzonden.