Snelle levering. Plantjes kwamen goed aan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura Sassen
- Maurice van der Hoek
Goede service
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Ed Salome
Was netjes verpakt, planten zagen er goed uit.
- Lily Van der Aa
Ik heb zaterdag al gebeld en vanmorgen een mailtje gestuurd vanwege de slechte kwaliteit van 3 phlox plantjes die los zoner wortels in de doos zaten met alle aarde uit de potte door de doos heen . Ook had ik een Campsis klimplant besteld maar volgens mijn zit daat geen leven in. Ik wacht nog op een reactie van jullie . Groetjes Lily van dr Aa
- Christa van der Burg
Makkelijk bestellen, snel geleverd, goed verpakt, en vooral: goede producten. Kortom: prima!
- Mar Vdam
Plantjes waren erg tegen elkaar gedrukt. En doos niet rechtop gehouden tijdens vervoer denk ik. Hoop dat ze het redden..