Duidelijke website, heldere communicatie over het leveren. Planten waren vochtig genoeg en goed ingepakt, op de doos was duidelijk aangegeven wat de bovenzijde was. Helaas kan de chauffeur van de bezorgdienst niet lezen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suzan
- Anoniem
Niet netjes ingepakt.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- M. Dobbe
1 plantje is gemerkt, daarna alles sorteren ,goed te doen , planten en water geven en je ziet het bijna groeien . Top
- LL
Mooie, frisse plantjes, goed verpakt.
- Ingrid Verwijst
Snelle levering, en stevige plantjes
- J Noije
Goed spul netjes verzorgd