Planten waren erg klein en veel was helaas beschadigd door de bezorging
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Steffi
- Dinja
Mijn bestelling bevatte een levend plantje, ze hebben deze plat in de doos gelegd. Hierdoor is het plantje uit de pot gevallen en zat mijn bestelling onder de potgrond.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Linda van Lunteren
De levering was snel, jammer dat DHL de doos op z'n kant had gezet. Maar zo te zien hebben ze het allemaal overleefd. De prijzen vond ik wel top
- Helmie Snoeijen
Snelle bezorging. Wel klein plantje.
- Frank de Reus
Planten waren zo klein dat ik er niet op vertrouwen deze al buiten te planten.
- Karin Dessart
Geweldige service👍🏻👍🏻