Bestelling enigszins rommelig ontvangen. De doos is onderste boven afgeleverd en de plantjes zijn wel erg strak verpakt geweest waardoor enkele plantjes beschadigd zijn
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eric Fidder
- Ingrid Droog
Geweldig, snel in huis
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Hidde de Ruiter
Snel,
- Andrea Groot Kormelinck
Goed gewortelde planten voor een prima prijs. Snelle levering en goed verpakt.
- Ronald Kors
De plantjes zaten in een doos en waren 3 dagen onderweg,met daarbovenop nog een laag maar tijdens transport is er denk behoorlijk mee geschud want ze zagen er droog en lelijk uit ik denk niet dat ze het allemaal gaan redden
- Piet Hofland
Precies wat ik ervan verwacht voor 95 procent vol met plantjes. Levering keurig netjes verpakt ook de chauffeur keurig