Plantjes thuisbezorgd gekregen, niet heel goed verpakt. Tip; zet op de doos “deze zijde boven”. Nu staat er alleen “breekbaar” en ik kreeg de doos dan ook op de zijkant geleverd. Nog best wat losse aarde in de potjes wat dus door de doos lag. Zeer kleine Zeeuwse Knoopjes met enkele blaadjes (klein in omvang). Ik had iets meer verwacht. Overige plantjes waren oké qua formaat. Prijs kwaliteit in dit opzicht redelijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M. D.
- Kees Weel
Snelle levering en super kwaliteit
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- C.F. Rozema
Alles keurig verpakt, keurig op tijd helaas de bezorgdienst die het zou bezorgen is een puinhoop ! Maar de winkel met plantjes, top
- Marjan van Dijken
Snelle levering.
- Cor Fokkes
Super
- Jan van Beek
Netjes verpakt aangeleverd