Meende dat ik planten had besteld. Ik ontving een doos met potjes, waarvan sommigen half leeg waren. De planten bleken stekjes, niet meer dan dat. Dit kan ik niet in de perken zetten. Sommigen stekjes lagen ergens in de doos. Alles weer in de potjes gezet. Zal de stekjes nu eerst opweken tot planten die ik in de perken kan zetten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- mark ossentjuk
- Christa van der Burg
Makkelijk bestellen, snel geleverd - geen poespas.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Martianne Vermeulen-Kok
Snelle levering en het was precies wat ik hbben wilde.
- Kim
3 Dode planten binnen gekregen terwijl het zaden zouden zijn
- Daniella Buring-Malfait
Soepele bestelling en levering
- E.
Ruime keuze, goede prijzen, keurige verpakking/verzending, mooie kwaliteit