Geweldige service planten perfecte staat
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cindy Lozie
- Ben Reijnders
prima
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Els Gielen
Mooie prijzen goede verpakking.
- Janine
Product zoals afgebeeld . Netjes verpakt .
- Philip Secreve
Goed, dnel, krijgt wat je verwacht, tevreden
- Agata Sabokrouh
Hallo! Die Pflanzen sehen sehr schlecht aus. Nicht beschriftet, sehr schlecht verpackt. Alles zusammengequetscht. Ich hoffe es wird etwas daraus auswachsen. Tut mir leid aber bessere Bewertung kann ich euch nicht geben.LG Agata