Het product was niet ok. Voor €60 bloemenplantjes. Zaten rommelig in doos. Grootste deel stuk: bladeren/stengels afgebroken/dubbelgevouwen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- William Ermens
- Harm deGroot
levering volgens afspraak de volgende dag
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Nico van der Vliet
Nog nooit online planten bestelt. Een en ander viel niet tegen. De bezorger was wel wat
- Anja in het Veld
Goed verpakt
- Gijs Westenend
Wel zeer kleine plantjes ertussen.
- Smit
Planten kwamen keurig verpakt bij ons thuis.