Die Pflanzen waren anstelle von 75 cm keine 50 cm hoch. Schade! Eine Reklamation werde ich noch separat einreichen. Dann hätte ich auch im Baumarkt für den gleichen Preis höhere Pflanzen kaufen können.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elvira Minkenberg
- Martin
De planten zijn ieniminie en de helft was niet voorzien van een label waardoor het lastig was om te zien welke plant wat was.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Leny van Veggel
We hebben lang op de bestelling moeten wachten. Het pakket was helemaal ingedeukt, de planten zaten los in de doos, zaten niet meer in de potten. Er zitten dode/afgebroken blaadjes aan ook. Als ze niet goed aangroeien, was dit de eerste en laatste bestelling bij Megatuinshop
- Isa
Mooie prijzen, mooie planten!
- Michel ter Denge
Kreeg 1 echinea ipv de bestelde 2
- Peter Lenters
Hoewel de doos aangaf dat het breekbare producten bevatte en de het horizontaal vervoerd moest worden, was dat niet het geval. Hierdoor kwamen vooral de Salvia’s slecht aan. Met een beetje liefde kwamen ze gelukkig weer ‘tot leven’. De verpakking dient de juiste ondersteuning bieden tijdens het transport.