Vlotte levering en goede materalen !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Magda Vandevenne
- Marjo
Snel geleverd, goed verpakt, mooie plantjes
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- E. Klobbie
Goede levensvatbare planten,keurig verpakt en snel geleverd
- Reinier Mourik
12 plantjes besteld waarvan 6 aan de verwachtingen voldoen. 6 andere waren miezerige plantjes. Klein en bijna geen wortels. De reactie was van de klantenservice kijk of ze misschien nog aanslaan.
- Doeke Oostra
👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
- Petra
Pflanzen am Montag 30.03.26 bestellt. Wurden am Donnerstag 02.04.26 verschickt, über die Osterfeiertage waren die Pflanzen eingepackt im Karton, ohne Licht und ohne Wasser bis zum 07.04.26 . Das war nicht gut. Teilweise waren die Pflanzen in einem schlechten Zustand. Man hätte mit dem versenden dann besser warten sollen bis zum Werktag nach Ostern, wenn abzusehen war, dass eine Auslieferung vor Ostern nicht möglich ist.