Gute Pflanzen zu einem fairen Preis. Kamen schnell und gut verpackt bei uns an. Wie sie sich entwickeln dazu kam. Ich erst im Herbst etwas sagen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anke Hansen
- Pire expérience de plantes
Plantes très mal emballées. On dirait qu'elles sont toutes tomber par terre avant leur départ et ramasser en vitesse. Une fleur cassée un pot sans plante et toutes les plantes bien écrasées les unes contre les autres. Aucune étiquette sur 26 pots : comment je peux respecter mes couleurs et types d'implantation ? Plus jamais, à fuir.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Stefan
Wiilen ze succesvol worden dan hebben ze nog heel wat te leren!!! Planten (cordyline) worden los in een doos gegooid dus de aarde ligt door de hele doos en 1 van de 2 planten die ik besteld had was finaal gebroken. Dit aangegeven en ze zouden mij een nieuwe Cordyline Pink Passion sturen maar kreeg vervolgens de Red Star. De gangbare zeg maar. En weer los in een doos waardoor de kluit zonder aarde zat. De aarde lag dus weer los in de doos! Goed is dat mijn klacht wel serieus behandeld werd en ik een terugbetaling krijg. Tip: lever wat je beloofd en verpak de planten goed! Ook de pot/kluit!
- Frans Overmaat
Ruime keus, mooie prijzen.
- Misjanske
Prima
- Riet Muijres
Mooie gezonde planten