Monisa De Booij
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Megatuinshop.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
👍👌
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
👍👌
goede actie , snelle levering
mooi plantje
Mooie planten en de grootte is zoals beschreven door jullie , heeel tevreden van , vandaar terug een bestelling gedaan...
Levering duurde langer dan verwacht.
De bestelling was niet erg zorgvuldig verpakt, niet elk plantje was duidelijk gelabeld en de dozen waren deels kapot aangekomen, de planten waren gelukkig niet beschadigd. Omdat wij een borderpakket hadden besteld was er ook een papier met de plattegrond bijgevoegd. Deze was alleen tussen twee lagen planten geplaatst, waardoor het nat is geworden en het niet leesbaar meer was. De klantenservices heeft ons hier erg snel en fijn bij geholpen door het document via de mail te sturen. Wij bestellen zeker nog vaker hier!