Mooie plantjes, snelle levering en goed verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yo Algoet
- May Verkerk
Mooie stekjes, gelukkig. DPD was er ondanks de tekst voorzichtig breekbaar op de doos niet netjes mee omgegaan. Ze lagen verspreid in de doos uit de potjes. 10 van de 12 stekjes slaan inmiddels aan. Duimen voor de andere 2. Aan megatuinshop ligt het iig niet als dat niet gebeurt.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Elodie Dapremez
Les plantes sont arrivées dans un mauvais état. Fanées.. je ne sais pas si elles sont récupérables. Assez déçue
- Natasja Zwetsloot
Netjes geleverd
- Ton Meijer
Snel en goed materiaal ben er blij mee
- Monique Van Veen
Goed verpakt. Goede prijzen. Mooie plantjes