Bericht dat was bezorgd maar niets ontvangen. Gebeld. Daarna snel opgelost. Echter teleurstellend kleine plantjes. Wel goed verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lies
- Herma Roelfsema
Keurige bezorging en heel netjes verpakt. Klasse hoor. Ik heb ze al geplant. Zag er goed uit.
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Ben Honkoop
Belachelijk wat je krijgt voor je geld! Er staan allemaal mooie foto's bij van wat je dan vervolgens besteld. Als je het dan thuis krijgt krijg je een doos vol met wat verdroogd gras wat net aan 10cm hoog is
- Jo
Goed verpakt, tevreden
- Johan Eyckens
Snelle en correcte levering
- Marlous Scholten
Snelle levering, goede prijs.