Ik ben dik tevreden! Het broekje en de haarband die ik heb gekocht zijn netjes geleverd en zien er prachtig uit! Wij zijn. Er heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jo-else De groot
- Rieneke Bos
Mooie kwaliteit en prachtige kleertjes
Hoe zou je Kleine Baasjes beoordelen?
- Janet Meijer
Snelle reactie per mail, meedenkende eigenaar. Bestelling snel geleverd. Mooie kleding. Enige minpuntje is dat je wel verzendkosten moet betalen.
- Joyce Strubbe
Geweldige service
- Martine Keurhorst
Duidelijke website
- Laura Faber
Prachtige kleren die met oog voor detail genaaid zijn. De stoffen zijn heerlijk en bovendien werden ze keurig binnen de afgesproken tijd bezorgd. Ze vallen alleen iets groter dan verwacht.