Snelle verzending en keurig verpakt.....presentje erbij gekregen (dat is altijd leuk) top gedaan
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emiel Kerstens
- R Groothedde
Niet geleverd wat ik besteld en betaald heb.
Hoe zou je Pestor beoordelen?
- Hans Jacobs
Ik kreeg zonder boe of ba een ander product toegestuurd
- Henk Brands
Goede prijzen, snelle werking en nog snellere levering.
- Jan van der Beek
Nog geen kans om het product te beoordelen omdat dat nog niet geleverd is maar wil toch zeker graag al wat kwijt over dit bedrijf. Maandag op tijd een bestelling gedaan, ruim voor 17.30 uur, en dan zou het volgens hun dezelfde dag nog verzonden worden. Dus niet en dinsdag ochtend vroeg dus een mail erheen waarom mijn bestelling niet is uitgeleverd. Daarop totaal geen antwoord maar wel plotseling een mail dat mijn bestelling verzonden is. Is dat klantenservice ?? Is het misschien een optie om gewoon een mail te beantwoorden ongeacht wat dat antwoord dan is. Ik ben hier dan ook gauw klaar mee hoor want er zullen ongetwijfeld meer leveranciers zijn die hun klanten ook serieuzer nemen.
- Willem Koot
Snelle levering.