Goedemorgen Vanessa en Freek, Nu ik met pensioen ben en weer meer tijd heb voor mijn hobby ben ik opzoek gegaan naar materiaal voor mijn sieraden. Ik kan niet anders zeggen dat ik nog steeds de kwaliteit van jullie producten erg hoog heb staan en daardoor weer bij jullie terecht gekomen ben. Groet Nettie
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A.F.J. Heyningen
- Gerda Hoogerwerf
Prima kwaliteit kralen en snelle levering, ik ben een rondom tevreden klant!
Hoe zou je Curly's Beads beoordelen?
- Rosalie Prins
Snel geleverd en heel erg mooi ingepakt. Het was geen cadeautje maar zo voelde het wel toen ik de bestelling binnen kreeg.
- Sabina van Rumste
Zowel de webwinkel en de winkel in Alkmaar is gewoon top.
- Mirella Steltenpohl
Altijd leuk ingepakt en lief kaartje erbij!! Mooie kralen en mooie kleuren
- Jenny Troost-van Dijk
Snel geleverd en netjes verpakt