Leuke traktatie en heel leuk verpakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Heidi
- Francie Marinussen
Snel, netjes
Hoe zou je Crealien beoordelen?
- Anique
Snelle levering en bestelde armbandjes zijn geweldig!
- Sanne van Gennip
Ook dit keer weer superleuke uitnodigingen met bijpassende enveloppen! En heel netjes ingepakt met zelfs een velletje stickers erbij, erg lief & leuk! Bedankt weer voor de goede service!
- AAM Missaar
Snel bezorgd. Mooie kaarten
- Martha Zorg
Goede service en mooie kaarten