Na wat gestuntel van DHL kwam het pakketje vandaag binnen. Ik ben er uitermate tevreden over. Het voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Ben er dan ook erg blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Johan Lücken
- Jos Verweij
Mooie riem. Door een foutje op de website verkeerde lengte besteld. Maar na enig aandringen keurig opgelost.
Hoe zou je Arrigo Lederwaren beoordelen?
- Evert-jan Toonen
Mooi product voor een goede prijs
- Lydie
Topkwaliteit 👌
- Ron
Na ee week nog niets ontvangen.Levering is met 2 dagen uitgesteld. Geen snelle webshop. Mogelijk naar een andere vervoerder gaan.
- Thomas
Kwaliteit en rechtstreeks besteld!