Ik ben heel erg blij met mijn prachtige oorbellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen
- C
Altijd goede service en snelle verzending
Hoe zou je Artisan Gifts beoordelen?
- A. Clint
Mooie ketting, snel afgeleverd.
- Henk
Prachtige armband, ontvanger heel blij mee!
- Valeria Pautassi
Ik heb al vier orgonite thuis en ik ben heel blij mee!!
- Rani
Ik zag, ik kocht (een heleboel), ik draag, ik geniet! Doe wat goed voelt voor jou wanneer je iets mooi ziet. Het is elke cent waard. De verkoper, super attent en maakt de sieraden met passie en dat zie terug in elke sieraad.