Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sneek Recycling heeft 285 5 ster reviews 285
Sneek Recycling heeft 37 4 ster reviews 37
Sneek Recycling heeft 2 3 ster reviews 2
Sneek Recycling heeft 1 2 ster reviews 1
Sneek Recycling heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marten Bijlsma

    Na het bestellen van een puincontainer wilde ik een uur later de bestelling omzetten naar een grotere container. De volgende dag contact gehad met Sneek recycling over de wens voor een grotere container. Er werd niet bepaald meegedacht en ondanks dat er voor 7:00 uur al contact was, was het niet mogelijk om een grotere container te regelen die pas tussen 17:00 en 18:00 gebracht zou worden. Als reden dat er niets meer mogelijk was werd gegeven dat het bedrijf waar de container besteld was,al een container klaar had staan voor mij en na nog wat doorvragen werd er beweerd dat het desbetreffende bedrijf geen grotere puincontainers verhuurde. Ik heb het er vervolgens maar bij gelaten en besloot niet nogmaals bij Sneek recycling. Bij levering van de container heb ik toch maar eens gekeken op de website van het desbetreffende bedrijf of er inderdaad geen grotere containers verhuurd werden. Dit was natuurlijk niet het geval dus het gevoel dat je voorgelogen wordt werd gelijk bevestigd. Al met al een uiterst frustrerende ervaring bij Sneek recycling dus voor mij niet nogmaals.

  2. m vd werf

    Top service! Kan je afspraken mee maken!

  3. Hoe zou je Sneek Recycling beoordelen?

  4. Ton Neppelenbroek

    Heel facilitair en oplossingsgericht. Doen wat ze zeggen.

  5. Johan Klijnstra

    Snel, correct en vriendelijk

  6. Freddy de Vries

    Redelijke prijs door bezorging en snel geleverd

  7. An

    Ik wilde telefonisch een container bestellen maar werd direct doorverwezen naar de website dat ik het daar moest bestellen. Dat kon ook wel iets vriendelijker gezegd worden. Niet iedereen is van online bestellen. Maar goed het is allemaal goed verlopen en ophalen was ook online zo gepiept.