Goede prijzen en uitstekende service!!! Ik kochte cadeaus en ik vinkte de opties verpakking meisjes en verpakking jongens. Ik dacht dat ik krijg een stuk inpak papier. Maar wat was mijn verbazing toen elke cadeautje dat ik uit de doos haalde was gewoon prachtig verpakt. Bedankt hiervoor! Absolute aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Violeta Dimitrova-van Veen
- Annemieke Voogd
Mooi ingepakt en erg nette verzending!
Hoe zou je Kids Toys Dirksland beoordelen?
- Margot Smits
Snel geleverd, goede prijs en netjes verpakt
- Hermaine Romberg
Super!
- Marijn Betten
Snel verzonden en super leuk ingepakt!!!
- Hans Bussink
Super snelle levering. En netjes teveel betaalde verzendkosten vanwege gemaakte brievenbuspakketje retour gekregen. Dus zeer tevreden!!!