Ik kan niet zeggen snelle levering ,maar wel binnen week keurig verpakt en ontzettende mooie kleertjes 😍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid Kleijn
- Hilde Raymaekers
Het bestelde artikel was mooi. De verpakking daarentegen waarvoor dan 2 euro 50 cent betaald werd ttrok nergens op, papier was totaal gekreukt en voor dat geld had ik weldoosje of zo verwacht. De verzending 12 euro voor zulk plastiek pakje is onaanvaardbaar.. sorry voor de bojkomende kost van 14,5 euro wat echt niet normaal was.
Hoe zou je Lavikids beoordelen?
- mieke huylebroeck
Alles is gelijk op foto en lekker zacht . Heel tevreden
- Sharon Klein
Top service 👍🏼 top kwaliteit 👍🏼
- Heijmans Monique
Snelle levering en goed verpakt. Super mooi babynest.🥰
- Sonja Smits
Zeer goede kwaliteit Jammer dat ik mijn pakje niet kon volgen Stond voor de deur zonder verwittiging