Mijn product kwam helemaal verkreukt binnen. (Was ook helemaal verfrommeld ingepakt). Contact gehad met lavikids. Die gaven aan dat de fabrikant het al inpakt. Dus ik zei al , maar dan alsnog kan je zo iets niet versturen lijkt mij? Kreeg alleen een excuus en dat een collega het had verzonden, verder ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- P
- Greet Bieseman
Wat m
Hoe zou je Lavikids beoordelen?
- Maisam Aldroubi
De medewerker heeft zich heel slecht gedragen en als ik niet gedwongen was geweest om iets op deze website te bestellen, zou ik dat zeker niet gedaan hebben. De producten zijn trouwens geweldig.
- Ursula Alleman
Prijs kwaliteit goed, snelle levering en keurig verpakt
- alfonsina Bosmans
Alles was perfect. Zag er net zo mooi uit als op foto 's. Maatjes ook perfect.
- Vera Clerinx
Supper l levering