Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
HappyBear Diapers heeft 475 5 ster reviews 475
HappyBear Diapers heeft 51 4 ster reviews 51
HappyBear Diapers heeft 10 3 ster reviews 10
HappyBear Diapers heeft 4 2 ster reviews 4
HappyBear Diapers heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. C.T.

    Heel fijne luiers. Gaan makkelijk aan en uit en staan heel mooi. Lekker zachte voering en sluiten goed aan.

  2. Natasja

    Ik was al langer aan het twijfelen om over te stappen naar wasbare (zwem)luiers en als er één merk is dat me heeft doen overtuigen, is het HappyBear. Ik ben enorm fan van hun producten. Niet alleen werken ze naar behoren, de inleggers en zwemluiers hebben ook zo'n zachte fleece! Bovendien komen de bestellingen altijd netjes ingepakt en op tijd aan. Altijd een leuke ervaring om een pakketje open te doen :-)

  3. Hoe zou je HappyBear Diapers beoordelen?

  4. Al Hoek

    Het product, de maat, valt kleiner uit dan gedacht.......is te klein

    Reageer
  5. Desiree Van alebeek

    Waar voor je geld.

  6. Poki

    Wir waren schon von den Schwimmwindeln begeistert und deshalb werden wir jetzt mal die Hosen beim Üben fürs "Windelfrei" ausprobieren.☺️

  7. Agnieszka

    We zijn nu een week met een volle bak tweedelige luiers aan het gebruiken. Aanvankelijk was ik bezorgd over de grootte van de luiers en de gevolgen voor de heupen en de rug van de baby. Na het bellen met de klantenservice en raadplegen met de verpleegkundige van GGD heb ik bevestiging gekregen dat het de ontwikkeling van zowel heupen als de rug niet gaat beïnvloeden.   Tweedelige luiers zelfs zonder de booster maken best grote bol aan de achterkant van de baby, we moesten wat groter body's en broekjes begonnen te gebruiken.  Onze baby is nog heel klein, dus wachten we totdat ze wat groter wordt. Om die redenen gebruiken we 's nachts wegwerpluiers om het ongemak 's nachts te verminderen, voor de kleine.  Al met al zijn we blij met deze aanschaf. We geloven in het principe van beter voor het milieu te doen en staan we achter het gebruik van die luiers. Het is wel wennen en het is niet altijd ideaal, maar het is ons doel om voor ons milieu nu te gaan zorgen. Dat is wel goed voor de toekomst van ons baby.