Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
De Groene Consument heeft 12 5 ster reviews 12
De Groene Consument heeft 0 4 ster reviews 0
De Groene Consument heeft 0 3 ster reviews 0
De Groene Consument heeft 0 2 ster reviews 0
De Groene Consument heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. W.Smits

    Mooi verpakt en netjes op tijd geleverd, heel blij met mijn aankopen.

  2. Jayne Lack

    Mooie product en snel service, super. Ook mooi verpakt!

  3. Hoe zou je De Groene Consument beoordelen?

  4. Bert-Jan

    Vandaag mijn - súper leuk ingepakte -bestelling uit mogen pakken na een fijn en persoonlijk advies! Heel erg bedankt voor jullie goede service =)

  5. Glynn Laros

    Lieve en goede verpakking.

    Reageer
  6. Antony Borgert

    Goede service, kwaliteit, mooie en duurzame producten.

  7. gerhard Borgert

    mooie prijzen en een goede service