Mooi verpakt en netjes op tijd geleverd, heel blij met mijn aankopen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- W.Smits
- Jayne Lack
Mooie product en snel service, super. Ook mooi verpakt!
Hoe zou je De Groene Consument beoordelen?
- Bert-Jan
Vandaag mijn - súper leuk ingepakte -bestelling uit mogen pakken na een fijn en persoonlijk advies! Heel erg bedankt voor jullie goede service =)
- Glynn Laros
Lieve en goede verpakking.
- Antony Borgert
Goede service, kwaliteit, mooie en duurzame producten.
- gerhard Borgert
mooie prijzen en een goede service