komen afspraken niet na. gelukkig achteraf betalen, anders geld kwijt.
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- .
- M van de Streek
artikel geretourneerd, maar geld. niet retour en er wordt niet gereageerd op mijn (vriendelijke!) emails... we maken een melding bij webwinkelkeur.
Hoe zou je Deurklink.nl beoordelen?
- Gerard Vlek
Zo moet het, service bestaat nog, niks is teveel, en super vriendelijke mensen. 100% in orde
- Marco
verkeerd product geleverd en na contact met klantenservice geen reactie meer...
- Gracillia Refos
Mooie producten en een top service. Op de site duidelijk welke producten bij elkaar passen. Ik had aanvullende vragen. Deze werden meteen met zorg en vriendelijk beantwoord
- Rem Grol
Binnen 24 uur was de bestelling binnen en gemonteerd met een duidelijke instructie in het engels