Het duurt onwijs lang om een pakket binnen te krijgen als er iets mis is, en de klant wordt niet benaderd dus blijft de hele bestelling daar maar ergens in een hoek liggen. Waardeloos. Is mij al 2x gebeurt. Als ik geen mailtje had gestuurd lag het ernog, gewoon omdat iedereen te laks is om ff een berichtje te sturen. Ik vind dit zo niet oké. En ik vind het ook niet bij de imago van PP horen... Super raar. Ik bestel er graag, en veel... Alleen, what up, guys!?!?! CONTACT AUB ALS ER IETS IS DAT OPGELOST MOET WORDEN! PLEASE! Verder, top. Volgende keer 5 sterren, hoop ik!😉👍Thanks✨🫶
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2021
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Marieke Spanhak-Bon
- Wilbert van Eijsden
Goede service, snelle levering met nette bescherming. Reageren snel op vragen!
Come valuta PopsPortal?
- Fred Kans
Snel en verzorgd.
- Tygo van Eekelen
Snel bezorgd en goeie kwaliteit
- Noah
Leuke poppen, blij mee. Levering zoals aangegeven 1 werkdag.
- Sebas
Goed verpakt zoals altijd, met zorg opgestuurd….. top!!