montuur en overall product zijn goed , glazen zijn wat aan de mindere kant . maar goed voor deze prijzen kan ik niet klagen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- devon jansen
- Rik Reusken
👌🏻
Hoe zou je montuurtjevoorjou beoordelen?
- Luuk Blonk
De bril sluit niet lekker aan.
- VGJ
Bril is gewoon kinderformaat, gaat niet eens over mijn oren. 5 euro levering en retourneren zou ook bijna 10 euro kosten. Gewoon de vuilbak in.
- Lucas
Prima product, maar maat verhouding klopt niet. Product valt veel groter dan op de maatlabel staat
- Shuham Charles
Still haven't received my package.