2 weken geleden heb ik 2 zonnebrillen besteld. Ontvangstmail heb ik ontvangen maar de producten nog steeds niet. Na het versturen van een aantal mailtjes geeneens reactie gehad... Erg vreemd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robert
- Colin Moorlag
De kwaliteits prijsverhouding vind ik niet goed, want de bril is scheef en veel te klein.
Hoe zou je montuurtjevoorjou beoordelen?
- Jomaro Wijbenga
Alles naar verwachting en snel geleverd!
- Lars Van loon
Snelle levering en goede kwaliteit
- Wil Kip
Super mooie monturen voor een goede prijs.
- Rens van der Meer
Heel klein en slap montuur, heb die van mij gelijk teruggestuurd. Hele slechte kwaliteit