Na iedere 3 maanden opnieuw je kilometerstand door geven krijg ik iedere keer een correctie van dik 50 kilometer. Terwijl er alleen zakelijk mee gereden word en het apparaat continu aan staat en registreert. Waardeloos is het dat ie niet alle ritten registreert. Na contact hebben ze me uitgelegd hoe dit kom en hoe ik dit kan aanpassen. Bij deze dank u voor de reactie op mijn review.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marco Meijer
- Michael Sonderman
zeer handig en vriendelijk in gebruik
Hoe zou je Yeshugo beoordelen?
- Roelof
Bestellen liep even anders dan verwacht. Maar zeer goede ondersteuning en service
- Etienne Durkstra
goede service
- Marvin Reuter
Ik heb de bedrijfswagen aan huis en rijd niet privé. Ik gebruik YesHugo nu ruim een jaar en ben super tevreden. Vooral als je onderweg naar een klant toch gebeld wordt om eerst naar een ander adres te rijden scheelt het een hoop administratie. Verder kan ik via de app altijd mijn reistijden bekijken zodat ik als ik achteraf nog een werkbon moet invullen altijd eerlijk tegen de klant mijn aankomst en vertrektijden kan verklaren. dat is ook de reden waarom ik de dienst ga houden als ik de auto toch ga bijtellen. Verder krijg je van hun geen lastige reclames, niet in de app en ook niet via mail. Enige kleine minpunt is dat je niet heel vaak een herinnering krijgt om je kilometerstanden bij te werken. Dat is nu om de twee maanden en had ik liever wat vaker.
- Remko Ekkers
Werkt goed !!