slechte retourservice. in eens zijn artikelen niet meer leverbaar in bepaalde maat.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- a.
- Céline Mulderink
Super leuk pakje en nog duurzaam ook! Helaas wel hoge verzendkosten.
Hoe zou je UV-Fashions beoordelen?
- Rob Zomerhuis
Fijne kleding...volgende dag binnen, zoals beloofd
- els feys
snelle levering, correcte afhandeling
- Ann Demeuricy
Handschoenen waren perfect
- Wim Meeldijk
Monica heeft me heel goed geholpen ze was erg vriendelijk. Ze verdient 5% loonsverhoging. Monica dit moet je doorsturen naar je "baas". Groeten, van ons.