Passie voor hun producten en goede service. Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin H
- Irene
Ik had een bikini voor onze kleindochter besteld. Het broekje was erg groot. Nadat ik hierover had gebeld en we telefonisch overleg hebben gehad ben ik later terug gebeld. Er werd veel medewerking verleend en ik heb toch een kleinere maat besteld. De volgende dag de kleinere bikini ontvangen. Dit broekje past goed. Ik heb een retourlabel ontvangen en heb de grotere maat nu terug gestuurd. Ik moet nu nog even op het aankoop bedrag van de eerste bikini wachten maar ik ga ervan uit dat dit goed komt. Ik heb een positieve ervaring met deze webshop en de medewerkers. Mijn schoondochter kocht hier eerder al een en ander voor hun kinderen. Ik kan de webshop aanraden.
Hoe zou je UV-Fashions beoordelen?
- Karin Keulen van
Mooi product super snelle levering, s'morgens besteld,zelfde dag s' avonds in huis
- Jo Daniëls
Kwalitatief prima producten. Keuze in maten is veelal beperkt.
- Astrid Slavenburg
Snelle levering en na retour geldbedrag snel terug.
- Leen Quist
Snelle levering en ook zeer snelle terugbetaling van een retourzending. Echt heel netjes allemaal!