Ik heb hele mooie windlichten van rookglas en een bijpassend dienblad gekocht. Ben erg blij mee. De glazen waren uitstekend verpakt zodat niets kon breken en in het pakket zat ook nog een klein kadotje. Zeer aan te bevelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- C. Becker
- Marcia
Snelle levering en heel netjes ingepakt met een leuke kleine attentie erbij.
Hoe zou je Y&M Home Creations beoordelen?
- Ursula Andriessen
Snelle levering, mooi ingepakt met persoonlijk kaartje en een kleine attentie echt super leuk!
- Monica Bleijleven
Prachtige cadeaudozen ,zien er super mooi uit .En het was echt top verpakt,Dank jullie wel.
- Sonja Boukens
Geweldige snelle levering en ook nog heel gezellig ingepakt, echt een cadeautje daar de bestellen.
- Petra De langhe
Geweldige, snelle service. Perfect verpakt 👍🙏🏻