Product is prachtig, maar het duurde erg lang voordat ik mijn bestelling ontving en kreeg in eerste instantie ook geen reactie op mijn bericht hierover
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nieke Weggeman
- Yvonne Lippens
Boompje met pot besteld.Eerst gebeld of de schaal/pot wel paste daarop is bevestigend gereageerd. Helaas is er voordat alles verstuurd niet gekeken of het boompje inderdaad paste, aangekomen dus niet. Gebeld en vond de oplossing die mij werd gedaan dat ik maar zelf het plankje op maat moest zagen. Hoe klantgericht is dit. Heb al verschillende bloemstukken en een rozenboom gekocht mijn broer ook lang gemaakt. Helaas voor Seta Fiori was dit het laatste wat ik besteld heb en dit in de toekomst zeker niet meer doe.
Hoe zou je Seta Fiori beoordelen?
- Ivy Liu
Snelle levering, goed verpakt
- Wendy
Bestelling geplaatst... Paar dagen later mededeling dat het artikel niet meer leverbaarwas. After pay werd niet aangepast. Op de mail werd niet gereageerd. Zelf after pay op retour gezet. 2 weken later melding van after pay dat retour niet verwerkt was, met het verzoek om te betalen. Nogmaals mail gestuurd. Toen eindelijk is de order geannuleerd...
- Inge
Leuke producten maar slecht verpakt verzonden
- Berthie Schijen-van Leeuwe
De keuze in bloemen, takken ed is groot. Het zijn mooie producten. De kleur en blad is heel natuurlijk. En …een leuke attentie bij ontvangst van de bestelling.