Anita
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Kunstbloesembomen.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Netjes
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Netjes
snel geleverd, goed ingepakt, en ziet er keurig en netjes afgewerkt
Prachtige service en snel geleverd, zeer goed verpakt voor verzending en aangenaam verrast door de zeer goede uitleg die werd meegeleverd. Wat de kunst bloesemboom betreft deze is van ongelooflijke kwaliteit en lijkt heel natuurlijk. Als je ooit beslist om kunstbloemen aan te kopen zeg ik , dit is het bedrijf waar je deze aankoop best doet. Ben heel blij met mijn twee bloesembomen
Snelle en goede service en verzending
Netjes geleverd , goed verpakt en goed aangekomen
Goede sevice .goed ingepakt