Snelle levering , goed verpakt. Zeer tevreden met mijn bestelling!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjolein
- Els driessedriesse
Mooi gemaakt en leuk/attent verpakt. Wel iets kleiner dan verwacht. Toch tevreden
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Yvonne Van Oosterhout
Alles in 1 keer goed gegaan en heel leuk ingepakt.
- Jolanda Arends
Prachtige oorbellen voor een goede prijs.
- Marloes Geers
Wat een prachtige sieraden. Al meerdere keren besteld bij Marlies en het is een echt feest pm
- Inge
Ik ben erg blij met de oorbellen. Leuk ontwerp, snelle levering!