Mooie ring, prachtig verpakt en met een persoonlijke tintje! Super!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra Bruijsten
- Claudia
Prachtige oorbellen, mooi verpakt en snel verstuurd
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Manuela Schrama
Mooie betaalbare sieraden
- Monique Schepers- Geurtz
Prachtig sieraad, heel mooi verpakt en snel ontvangen! Voor bijzondere sieraden moet je bij atelier Blaauw zijn!
- Nance Van den Berg
Mooi verpakt , en prachtige oorbelletjes
- Christel Werkhoven-Wijngaards
Vlot en leuk verpakt geleverd en de oorbellen zijn erg mooi.