Prachtige oorbellen, verfijnd en stijlvol. Ik heb er meerdere besteld, ook voor een vriendin!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ine Rutgers
- Desiree Prinsen
Erg leuke
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Wilma Brinksma
Netjes verpakt met aandacht persoonlijk
- Wendy
Super mooie oorbelletjes, snel geleverd en heel leuk ingepakt
- Gerredina van der Wal
Geweldige service, net dat beetje extra. Super blij met mijn ring. Ook leuk ingepakt trouwens.
- Mireille Ferwerda
De oorbellen waren er supersnel en ook netjes en feestelijk verpakt met een persoonlijk briefje er bij. Ik zal hier zeker weer bestellen!