Leuk ingepakt. Prima bezorging.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Isa van Rossum
- Pauline Leen
Prachtige oorbellen, snel geleverd en leuk verpakt. Blij mee!
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Wanda den Rooijen
2 Paar oorbellen besteld als cadeautje. Leuke kadoverpakking erbij gekregen. Snelle levering en prima service. Mooie aparte sieraden.
- Lonneke 't Hooft- de Kok
Prachtige hanger met ketting en mooie oorbellen. De sieraden zijn verfijnd en heel mooi en sierlijk gemaakt. Ook met zorg en liefdevol ingepakt.Ik ben er superblij mee!
- Louise Anema
Snelle levering.
- Diane willems
Super service, snelle verzending en prachtige oorbellen!