Fan van de oorbellen, ze zijn prachtig! Mooi verpakt met persoonlijk kaartje, superleuk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lieds
- Lilian Ammerlaan
Snelle levering van echt geweldig mooie oorbellen. Is nu mijn tweede paar en ik ben er heeeeel tevreden over. Mijn eerste paar blijft mooi en nu helemaal happy met mijn nieuwe oorbellen.
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Ingeborg Wooldrik
Snelle bestelling. Blij met mijn bestelling
- Manon
Snelle bezorging, kwalitatief mooi. Blij mee!
- H. Lakerveld
De volgende dag kwam mijn pakje al door de bus. Wat was er veel aandacht aan besteed. En de oorbelletjes waren schattig. Bedankt!!
- Gerry Langelaar
Zijn hele mooie oorbellen en echt mijn kleur.Heel blij mee!