Mooie oorbellen. Netjes geleverd in leuk inpakpapier met een persoonlijk kaartje. Blij mee
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther Wielen
- Jeannette L
Snelle levering, netjes verpakt en vooral erg mooie producten! Ik ben er heel blij mee en zal Atelier Blauw in gedachten houden, wanneer ik een leuk kado nodig heb.
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Marike
Derde bestelling zeer tevreden
- W Brinksma
Mooie sieraden mooi verpakt
- Hanneke
Prachtige sieraden en zeer blij mee, mooi in doosje verstuurd
- MK
Goede service en info, mooie oorbellen