Zeer mooie producten, zeer goed verpakt. Snel geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corien Schouwenburg
- Gea
Hele leuke oorbellen. Mooi verpakt en snel geleverd. Een cadeautje voor jezelf of iemand anders.
Hoe zou je Atelier Blaauw beoordelen?
- Mariëtte Buzing
Geweldige
- Belinda de Witte
Mooie oorbellen!
- Anneke Roelsma
Prachtige Confetti oorbellen, snelle levering, leuke verpakking!
- Mirjam
Product voldoet geheel aan de verwachtingen, geleverd in een net doosje in kleurrijk zakje en met een persoonlijk kaartje. Maakt de aankoop extra leuk, maar sowieso heel blij met mijn bijzondere oorbellen. Dankjewel! En van harte aanbevolen!