Hartstikke leuk ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda Walters
- Sharon Doldersum
Heel snel geleverd, mooi en goed verpakt en prachtige spulletjes! Helemaal blij mee!
Hoe zou je Bi Happy Creations beoordelen?
- Gwen
Nog nooit heb ik zo'n mooi ingepakte bestelling ontvangen (en ook nog eens snel), het was bijna zonde om uit te pakken. Dankjewel, we zijn er erg blij mee!
- Joyce Neelen
Super snel geleverd, mooie producten en een leuk en persoonlijk kaartje erbij
- Naomi
Blij met de spulletjes, superleuk ingepakt ook :)
- yvette dam
Mooi verzorgd pakket ontvangen met alle spullen die ik bestelde. Het was er goed op tijd.