Be
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Rosinibabykinddesign, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Hele leuke broekjes!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Hele leuke broekjes!
Amanda heeft super goed met ons meegedacht. Het is super mooi geworden en we zijn er zo ontzettend blij mee! Dank je wel lieve Amanda
Mooie artikelen die met zorg gemaakt zijn! De tweede bestelling is al geplaatst
Dik tevreden!!
Ontzettende fijne service ! En mooie producten ik ben fan van haar webshop ♡ trots op jou!
Mooie producten en ondanks haar prive situatie snel geleverd♡ Ze heeft ook fijn mee gedacht qua kleuren combinaties.