Ik heb een vestje en jurk laten ontwerpen voor onze dochter van één jaar en het ziet er kwalitatief goed uit. We zijn erg tevreden. Het valt alleen nog ruimer dan we van tevoren dachten (er stond al vermeld dat de maten ruim vallen zodat je er langer plezier van hebt). Mocht je iets direct nodig hebben voor bijvoorbeeld een feestje, dan kun je beter een maat kleiner bestellen dan je van plan was. We gaan hier zeker nog een keer wat bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emma de Gelder - de Haan
- Roos van der Aart-Arts
Voor ons petekindje en mooie omslagdoek gekocht met een soort schapenvachtje/teddy aan de binnenkant. Ik was bang dat dit misschien snel zou gaan slijten of ruwer zou worden, maar is tot op de dag van vandaag nog een fijn zacht stofje. Daarna een leuk jasje voor dr gekocht en helemaal verliefd op! Nu ik zelf zwanger ben, is het nog even wachten tot we weten wat het wordt, maar ik weet zeker waar de kledingkast van onze kleine uit gaat bestaan!!
Hoe zou je Rosinibabykinddesign beoordelen?
- Anouk de Haan
Geweldige service, een super leuke boxkleed laten maken waar ik nog steeds erg blij mee ben met de keuze! Ze denkt graag met je mee en komt ook zelf met leuke ideeën 😍 ik ga hier zeker vaker bestellen!
- Manon Geelen
Mooi babypakje ontvangen,vlug antwoord per mail ontvangen,en mijn bestelling mooi als "kado"verpakt mogen ontvangen, tevreden klant,een aanrader !
- Ilse Visser
Snelle levering, top service van Amanda. Zowel voor onze zoon/dochter en baby die opkomst is liggen de geweldige intems ❤️
- Amanda
Ik heb vaker bij Amanda besteld en ik ben altijd zeer tevreden. Aan het handgeschreven berichtje zie je dat het jurkje (en andere producten) met liefde is gemaakt. Het allereerste jurkje van mijn dochter heb ik hier besteld. Gisteren had ze hem nog voor het laatst aan. Helaas is ze te groot geworden, maar het jurkje is zo mooi dat eventueel haar toekomstige nichtje het ook nog aan zou kunnen doen :-)