Super blij met de mooie kleren!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- emma cornelissen
- Annemarie
Altijd mooie kleding, Amanda denkt zo nodig ook met je mee!
Hoe zou je Rosinibabykinddesign beoordelen?
- Patricia Post
De bestelling mocht even duren. Maar het is super mooi gemaakt en was het wachten waard!
- Natalja
Prachtige vlaggenlijn. Heel mooi afgewerkt, snel verzonden en hele fijne service. Aanrader!🤎
- Louella Schotborg
Mooi resultaat. Prachtige kleding en prints. Goede service! En super vriendelijke Amanda.
- Mandy Robaer
Superlieve dame die echt haar tijd neemt voor haar klanten!