Keurig ingepakt, snelle levering, makkelijk te bevestigen, hangt netjes maar je moet ze niet op en neer doen vooral de grotere maat is gevoelig voor kreuken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Beppie
- Eritia Weening
Goed!
Hoe zou je Redishadeshop.nl beoordelen?
- Anne
Hele fijne tijdelijke raambekleding. Ik heb drie gordijnen op ons grote woonkammerraam hangen, perfect! Even goed opmeten, op maat snijden en opplakken. Het duurt even een dag voordat ze goed uit hangen. Nu hangen ze nagenoeg precies op dezelfde manier.
- Daan van der Laan
Goeie service 👏🏻
- Erik Kroes
Het bestelde product was helaas niet meer voorradig, maar er werden een aantal alternatieven voorgesteld. Levering was daarna vlot.
- Anoniem
Prima product.